czwartek, 9 stycznia 2014

Przez żołądek do serca!

Witam Was bardzo serdecznie w Nowym Roku!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwie prace, które ostatnio wykonałam...
Pierwsza to przepiśnik. W dobie internetu większość pewnie korzysta ze stron kulinarnych - ja zresztą też, ale lubię mieć sprawdzone przepisy w jednym miejscu pod ręką. 
Do okładki tego przepiśnika wykorzystałam TAG RETRO z falistej tekturki, dzięki czemu okładka nabrała charakteru naturalności, klimatu "eko";)

 Robiąc zaś przekładki, użyłam gotowe SŁOWA

 Drugą pracę, którą chcę Wam dzisiaj pokazać - i mam nadzieję, że nią Was zainspiruję - to Księgo Gości Weselnych.

Tworząc okładkę, użyłam dwóch ramek, które ozdobiłam konturówką 3D z brokatem.Pierwsza to  z SERII BOOGIE:

Natomiast druga, to dość osobliwie brzmiąca w zestawieniu z klimatem księgi bo DEKADENCJA :

Użyłam także - nie mogło być inaczej - SERDUSZKOWĄ GIRLANDĘ


Pozdraiwam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku,

1 komentarz: