wtorek, 3 grudnia 2013

DIY - kalendarz adwentowy + FREEBIES

Hej!
Dopadło mnie jakieś bardzo dokuczliwe przeziębienie, udało mi się jednak skończyć mój pierwszy, własnoręcznie robiony kalendarz adwentowy :)
z pomocą przyszły czerwono-białe gwiazdki, które możecie ściągnąć, wydrukować i użyć w swoich kalendarzach!
https://drive.google.com/file/d/0BwWpaqNtdrGgaEo4UzNBZE1ZWVk/edit?usp=sharing


:) jeszcze nie jest za późno, warto spróbować :)

mój prezentuje się tak:






trochę słodyczy i zadania na każdy dzień spakowałam w ruloniki, które bardzo łatwo zrobić, gwiazdki również :) a poniżej możecie zobaczyć jak zrobiłam torebeczki, w sieci jest pewnie milion takich kursów, ale dla przypomnienia i porządku:


zapewne każda z Was ma w domu papier pieczeniowy, więc do roboty! :D

trzymajcie się ciepło :)


4 komentarze:

  1. rewelacyjny!
    i dzięki za gwiazdki, są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tym wieszakiem! Piękny kalendarz i chyba nikt nie ma podobnego :-)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i bardzo pomysłowy !!!

    OdpowiedzUsuń